کد مطلب: ۳
تعداد بازدید: ۷۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳
خدمات دفتر نشر و فرهنگ اسلامی مسجد هدایت به شرح زیر است:
 
1- آموزش مکاتبه‌ای معارف اسلامی
دفتر نشر فرهنگ و معارف اسلامی مسجد هدایت، مفتخر است در پرتو رهبری معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی»، با انتشار جزوات آموزشی اصول اعتقادی اسلام، بالغ‌بر هشت هزار مشترک را در سطح کشور خاصّه مناطق محروم و مرزی تحت پوشش آموزش مکاتبه‌ای رایگان قرار دهد و در خاتمه به مشترکینی که با موفقیت دوره‌های آموزشی را طی نمایند، کارنامه آموزشی و جوائزی اعطا نماید.
 
2- انتشارات
چاپ و نشر کتاب و جزوات آموزشی معارف اسلامی.
 
3- پایگاه اطلاع‌رسانی www.hedayatgar.ir
این پایگاه با هدف اشاعه فرهنگ اصیل مکتب تشیّع و سیره اهل‌بیت «علیهم السّلام»، با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته و استفاده از اساتید، جهت فراهم کردن بستری مناسب برای تعظیم شعائر اسلامی در فضای مجازی راه‌اندازی شده است. این پایگاه روزانه بالغ‌بر 5000 بازدید داشته و با استقبال خوب مخاطبین و مشترکین داخل و خارج از کشور روبرو گردیده است.

4- مرکز خدمات رسانه‌ای
مرکز خدمات رسانه‌ای دفتر نشـر فرهنـگ و معارف اسلامی مسئولیت پخش زنده برنامه‌ها و مراسـم مذهبی مسجـد هـدایت به‌صورت تصـویری و صوتـی به نـشـانی اینترنـتـی: www.hedayatgar.ir/fa/live
تولید کلیپ‌های آیت‌الله مجتهـدی تهـرانی با عنـوان «طریق هدایت»، تهیه و توزیع محصولات آموزشی و فرهنگی (CD و DVD) و تولید عکس و پوسترهای مناسبتی را بر عهده دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
چرا ایتا دارید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: